Conectare prin SMS

Conectarea prin SMS reprezinta o metoda simpla si sigura de autentificare in internet banking, principalul avantaj fiind compatibilitatea cu browserele populare (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Safari, Opera si Google Chrome). Astfel, vei putea beneficia de mai multa flexibilitate in utilizarea aplicatiei de Internet Banking, de oriunde, de pe majoritatea browser-elor, dispozitivelor si de pe sisteme de operare ca: Windows, Linux, Mac OS.

Cum functioneaza autentificarea prin SMS in internet banking?

Aceasta metoda de conectare presupune logarea cu datele de conectare printate in plicul confidential de la Banca (User Name si Password). Dupa introducerea acestor date va fi solicitat codul de autentificare primit prin SMS, pe numarul de telefon mobil declarat. Codul are o perioada de valabilitate limitata in timp.

IMPORTANT! Este foarte important, ca dupa primirea plicului cu datele de conectare, sa se verifice corectitudinea numarului de telefon mobil mentionat in plic.

 

Pasi de urmat:

  • Se acceseaza www.internetbanking.ro
  • Se alege ca modalitate de conectare: „Conectare prin SMS”
  • Se introduc in pagina de login datele de autentificare: User Name si Password si se da click pe butonul „Intra in cont”. Aceste informatii se gasesc in plicul cu date confidentiale primit de la Banca.
  • Dupa introducerea acestora vei primi un mesaj SMS pe numarul de telefon mobil declarat la Banca, cu un cod de securitate. Verifica daca primele 2 cifre din pagina de logare coincid cu primele 2 cifre din SMS-ul primit, iar apoi introdu codul in campul dedicat. Mesajul va fi primit de la numarul 0754 272 425 (07LIBRAIBK).
  • Se da click pe butonul „Intra in cont”.

Un prim pas ce trebuie facut odata intrat in aplicatie il reprezinta schimbarea parolei din meniul Configurari > Schimbare parola. Noua parola trebuie sa aiba minim 8 caractere.

Click aici pentru a consulta manualul de utilizare al aplicatiei Libra Internet Banking.

Nota: Pentru a te conecta prin SMS ai nevoie de un numar de telefon mobil corect, declarat la Banca.

Nu ai mobile banking?