Comunicare directa si solutii instant prin serviciul Libra Live Chat

Miercuri, 26 februarie 2014: Libra Internet Banking a lansat Libra Live Chat, un serviciu de asistenta online care ofera tuturor clientilor bancii posibilitatea de a contacta un operator, printr-o fereastra de chat, pentru a obtine ajutor pe loc pentru gestionarea operatiunilor pe internet.

Libra Live Chat este o functionalitate incorporata in serviciul de internet banking, fiind foarte usor de accesat, printr-un simplu click.

Primii utilizatori care au folosit aceasta metoda de comunicare au fost interesati de teme precum: informatii privind comisioanele de transfer pentru platile externe, informatii privind incasarile sau popririle pe cont, posibilitatea de vizualizare a restantelor pe cont sau modalitatea de accesare a aplicatiei de mobile banking.

Serviciul Libra Live Chat este gratuit, iar la finalul conversatiei clientii pot trimite feedback-ul lor.

Libra Internet Banking a fost premiata la Gala Comunic@tii Mobile (decembrie 2013) pentru “Cel mai bun serviciu de internet banking”.

Nu ai mobile banking?