Afli online de ce ai eventuale blocaje pe conturi

Vrei sa stii imediat din ce motiv se instituie un blocaj total sau partial pe contul tau, daca este cazul? Am adaugat in Internet Banking o sectiune dedicata in care iti afisam blocajele existente pe un cont, ca urmare a unor restrictii juridice/operationale. Venim in sprijinul tau, la sugestia comunitatii clientilor nostri din care suntem onorati ca faci parte. Iti oferim acces la astfel de informatii importante pentru tine si lichiditatile tale.

Tot ce trebuie sa faci ca sa verifici daca si de ce ai conturile blocate, total sau partial, sunt acesti pasi, dupa logarea in aplicatia de Internet Banking:

  • Intri in meniul Conturi, sectiunea Restrictii conturi.
  • In coloana „Restrictie pe cont”:
    – Daca exista blocari pe o anumita suma, vezi valoarea sa, iar diferenta de disponibil (daca exista), o poti utiliza.
    – Daca exista blocari instituite ca urmare a anumitor evenimente, vezi tipul blocarii:
      „Blocare TOTALA” – sunt blocate orice operatiuni pe cont, prin restrictii juridice/operationale;
      „Blocare DEBIT” – nu poti opera plati din contul respectiv.
  • In coloana Tip Blocaj vezi descrierea sau valoarea blocajului, iar in coloana Balanta disponibila, vezi la ce sume din contul blocat mai ai acces, daca este cazul.

 

Iti stam la dispozitie pentru asistenta tehnica, de luni pana vineri intre orele 08:00-22:00, la Call Center 021 2 088 088 (tarif normal) sau la Email internet banking.

Sigur. Variat. Inteligent. Internet banking.

Nu ai mobile banking?